איך בוחרים מעצב פנים?

אז בעודכם נמצאים בצומת בה אתם עומדים לפני מעבר דירה או מעבר משרד, ואתם תוהים לעצמכם האם צריך מעצב פנים, או שאלה מהותית יותר, איך בכלל תבחרו את מעצב הפנים שלכם, לפנינו כל התשובות.
איך בוחרים מעצב פנים

מעצב פנים כבר מזמן אינו רק איש עיצוב, וחשוב להבין מראש כי תפקידו הוא להיות מאד מעורב בחיי הזוג או הלקוח שעומד מולו. בתהליך של עיצוב הבית או עיצוב המשרד, מונחת על כתפיו אחריות רבה ומספר כובעים ותפקידים, ביניהם: פסיכולוג, מגשר, מאבחן, רופא טראומה, ותצחקו, אפילו סקסולוג לפעמים (ובמידה מסוימת).

אז בעודכם נמצאים בצומת בה אתם עומדים לפני מעבר דירה או מעבר משרד, ואתם תוהים לעצמכם האם צריך מעצב פנים, או שאלה מהותית יותר, איך בכלל תבחרו אותו או אותה. לפנינו כל התשובות.

לפני כן, חשוב לחדד שעיצוב הבית או המשרד בהם תתגוררו או תבלו רוב שעות היממה, הוא קריטי במיוחד, ולכן חשוב מאד שיעוצבו בצורה פרקטית, נעימה לעין וכזאת שתעודד תחושה נעימה ומותאמת לכל מטרה (בין אם מדובר משרד ובין אם דירה).

אז, איך בוחרים מעצב פנים?

כל התשובות והטיפים לבחירה מושכלת ונכונה, ממש לפניכם:

כימיה – העיקרון הבסיסי והחשוב ביותר – בלי כימיה אין דיל. חשוב מאד שתרגישו שאתם מחוברים לאדם שלפניכם, לפני היותו איש מקצוע. הסיבה המרכזית לכך היא שאיש המקצוע הופך להיות חוליה בלתי נפרדת מכם, הוא יכיר אתכם, את סגנון החיים שלכם וידע איך מתנהלים חייכם מהזווית הקרובה ביותר, ומכאן כי חשוב שתרגישו שאתם רוצים שיהיה חלק מכם.

תקשורת טובה – אז אחרי שיש כימיה וחיבור טוב, חשוב שתצליחו לתקשר בצורה ברורה ומובנת ביניכם. קריטי מאד שמעצב הפנים ידע לקרוא אתכם ולזהות את הצרכים שאתם מציפים, כדי שבסופו של דבר הצרכים והרצונות שלכם ייתרגמו לעיצוב פרקטי ויפה.

זמינות ופתיחות – מאחר ואתם הולכים להיות בקשר מאד אדוק וקבוע עם מעצב הפנים, חשוב שתרגישו בנוח להתקשר אליו וליצור איתו קשר. חשוב שתבחנו את רמת הזמינות שלו כך שלא יקרה מצב שתקבלו תשובות קרות ולא נעימות שייגרמו לכם לסגת אחורנית בכל פעם שאתם יודעים שאתם צריכים את עזרתו.
כמובן, זה לא אומר שאנחנו צריכים להתקשר למעצב 24/7 ולהפוך לאובססיביים, אבל כן, צריכה להיות זמינות בצורה כלשהי ושנרגיש בנוח לעשות זאת.

תיק עבודות וסגנון – ולבסוף, כמובן שחשוב שתאהבו את הסטייל והסגנון שלו. בקשו ממנו להתרשם מעבודות שונות ומגוונות, החליטו האם השפה שלו, המגע שלו והחוש שלו הולמים את הרצונות שלכם. כמובן שיש לקחת בחשבון שכל פרויקט יראה ייחודי ושונה בהתאם לדרישות הלקוחות הקודמים ולתנאים, אך עדיין חשוב שתתחברו לקו הכללי.

לסיכום,
כפי שאפשר להסיק מהמאמר, היסוד הראשון והמרכזי בבחירת מעצב יהיה קודם כל ברמת הכימיה ביניכם, ולכן חשוב שתרגישו כבר בשיחה הטלפונית את האנרגיות ותחליטו האם בא לכם להיפגש עם מי ששמעתם, משם התייחסות לכל הפרמטרים שנכתבו לעיל יתנו לכם את התמונה המלאה האם המעצב שלכם נמצא ממש מולכם.

שיהיה המון בהצלחה!

איך בוחרים מעצב פנים

בלוגים נוספים

המסע לאינדונזיה כהשראה לעולם עיצובי מרתק

עיצוב לובי וחשיבותו

שיפוצים קלים ויעילים – המדריך המלא