תכנון ועיצוב משרדים ובתי עסק

בנוגע לעיצוב משרדים ובתי עסק, חשוב שתעמוד לצידכם מעצבת פנים מנוסה ומקצועית שיש ברשותה רזומה עשיר של פרויקטים בעיצוב פנים עבור עסקים.
כחלק מתהליך עיצוב בית העסק, אדאג לקיים יחד איתכם שיחת היכרות וצרכים מעמיקה, כך שהעיצוב יביע את ה-DNA, השאיפות והסגנון שלכם, תוך כך שיהיה מתוכנן בצורה פרקטית ומיטבית לעבודה אפקטיבית, יצירת רושם ראשוני מיטבי על הלקוחות שלכם.

מעבר לאסתטיקה ולניראות, חשוב שסידור ועיצוב העסק יהיה פונקציונלי ויאפשר לעובדים נוחות, יעילות ותפוקה מקסימלית. חשוב להיוועץ במעצב פנים מנוסה שידע ליצור ולהעביר באמצעות העיצוב את האווירה הרצויה שמאפיינת את בית העסק.

בתהליך תכנון החלל, הלו"ז והתקציב אני מחויבת לתכנון קפדני ומדויק ללא חריגות ובשקיפות מלאה לטובת ההישגים המקסימליים עם המשאבים העומדים לפני.

משרדי עובד בשיטה שמייצרת WIN WIN SITUATION

הלקוח בעל העסק

יתרון ראשון – יכול לחוות את חווית השיפוץ כחוויית יצירה ולהנות ברוגע ונועם מהתהליך, כיוון שאין "כיבויי שריפות" , כגון דברים לא סגורים שחייבים להיות מסופקים לקבלן. גם בלת"מים ואילוצים ילקחו בפרופורציה כי כל שאר הדברים מטופלים ויש את הפניות להתמודד איתם.
יתרון שני – כיוון שהכל כבר תוכנן מבעוד מועד, אין התפשרות! תהליך ההכנה של הפרויקט הוא ארוך ומדויק, לא צריך להתפשר על חומרים שאין במלאי, או על גוף תאורה שרוצים ואין בשבילו את ההכנה המתאימה.
יתרון שלישי – זמן העבודה בפועל מתקצר, ואפשר לחזור לעבודה תקינה ורציפה של העסק/משרד. כיוון שכל הדברים מוכנים לקבלן, כל בעלי המקצוע האחרים נבחרו כבר, כולם יודעים מתי הם מבצעים את החלק שלהם.
יתרון רביעי ויש שיגידו הכי חשוב – תקציב ידוע מראש! מכיוון שעושים הכנה מדויקת ומעמיקה מראש, וההחלטות כבר סגורות, אז גם התקציב ידוע מראש (כמובן למעט בלת"מים שיכולים להיות בשטח).

קבלן

יתרון ראשון – זמן העבודה בפועל מתקצר, כל הדברים שהוא צריך עד לרמת גווני צבעים ורובה מוכנים, ואין מה שיעכב. הקבלן מקבל רשימת בעלי מקצוע איתם הוא יעבוד בהמשך הדרך (נגר, איש מקלחונים, איש שיש) כך שהוא יכול לנצח על היצירה בשקט ובזרימה.
יתרון שני – התוכניות מהודקות, אין שינויים של הרגע האחרון, הכל כבר קנוי מראש והכל ברור.
יתרון שלישי – המחיר סגור, אין ויכוחים.

המעצבת

יתרון ראשון – סדר וארגון, בטחון שהדברים נעשו ביתר תשומת לב ושקיפות מקסימלית לגבי צרכי הלקוח ודיוק הסגנון של הפרויקט.
יתרון שני – הרגשת עבודת צוות, הגעה לפיקוחים מעורבות מקסימלית של כל האנשים השותפים בפרויקט.
יתרון שלישי – בעת שאלות מהשטח, התשובות הן ברורות ואין את תהליך ה"פינג פונג" בין לקוח -מעצב-קבלן, כי הכל סגור ומדויק.

ניהול

ניהול תהליך פרויקט שיפוצים מתחיל בתכנון תקציבי מעמיק. תוכניות תשתיות מוכנות נשלחות למכרז קבלנים, במקביל אנו מבצעים סיבובים בחנויות קרמיקה, סניטציה ותאורה, לדיוק התוכניות וייעול לוח הזמנים.

לאחר בירור הצרכים נעבוד על תוכנית מסודרת המתייחסת לארגון החלל (חלל פתוח, משרדים סגורים, פינות ישיבה ועוד). אנחנו מחליטים על כיוון עיצובי, בוחנים ובוחרים אך לא קונים, אלא לוקחים הצעות מחיר. לדוגמא: סוג תאורה וכמות, אילו גופי תאורה, חישוב גודל האריח, סוג סניטציה וכמויות.

משם נמשיך לתוכניות נגרות, נתכנן את הנגרות לפי הצרכים וההתנהלות של בית העסק או המשרדים, נבקש לקבל הצעות מחיר וגם פה ללא סגירה. כמו כן נבקש הצעות מחיר עבור שאר הפריטים של החלל, כגון: ריהוט משרדי, ריהוט אלטרנטיבי, מחיצות דקורטיביות, וילונות וכו'.

בשלב הזה אפשר להבין לאיזה כיוון תקציבי מתכנס הפרויקט, מכניסים את כל האפשרויות לרשימה על מנת לקבל החלטות תואמות תקציב לקוח (בודקים מה אפשר להוזיל, על מה מוותרים בינתיים ומה כדאי לשנות).
כמובן שישנם מצבים בהם הלקוח מחליט שהוא לא רוצה להתפשר על שום דבר ומחליט להגדיל את התקציב שלו.

לכל עסק או משרד יש את האופי שלו, תחום ההתמחות שלו וכמובן חזון שהוא פועל לקראת הגשמתו. אופי ונראות המשרד צריכים בסופו של יום לשרת את חזונו של בעל העסק ולגרום ללקוחות לחוות את התחושות שהיה רוצה שירגישו כאשר אלו מגיעים לביקור או פגישה.

בנוגע לעיצוב משרדים ובתי עסק, חשוב שתעמוד לצידכם מעצבת פנים מנוסה ומקצועית שיש ברשותה רזומה עשיר של פרויקטים בעיצוב פנים עבור עסקים.
כחלק מתהליך עיצוב בית העסק, אדאג לקיים יחד איתכם שיחת היכרות וצרכים מעמיקה, כך שהעיצוב יביע את ה-DNA, השאיפות והסגנון שלכם, תוך כך שיהיה מתוכנן בצורה פרקטית ומיטבית לעבודה אפקטיבית, יצירת רושם ראשוני מיטבי על הלקוחות שלכם.

מעבר לאסתטיקה ולניראות, חשוב שסידור ועיצוב העסק יהיה פונקציונלי ויאפשר לעובדים נוחות, יעילות ותפוקה מקסימלית. חשוב להיוועץ במעצב פנים מנוסה שידע ליצור ולהעביר באמצעות העיצוב את האווירה הרצויה שמאפיינת את בית העסק.

בתהליך תכנון החלל, הלו"ז והתקציב אני מחויבת לתכנון קפדני ומדויק ללא חריגות ובשקיפות מלאה לטובת ההישגים המקסימליים עם המשאבים העומדים לפני.

משרדי עובד בשיטה שמייצרת WIN WIN SITUATION

הלקוח בעל העסק

יתרון ראשון – יכול לחוות את חווית השיפוץ כחוויית יצירה ולהנות ברוגע ונועם מהתהליך, כיוון שאין "כיבויי שריפות" , כגון דברים לא סגורים שחייבים להיות מסופקים לקבלן. גם בלת"מים ואילוצים ילקחו בפרופורציה כי כל שאר הדברים מטופלים ויש את הפניות להתמודד איתם.
יתרון שני – כיוון שהכל כבר תוכנן מבעוד מועד, אין התפשרות! תהליך ההכנה של הפרויקט הוא ארוך ומדויק, לא צריך להתפשר על חומרים שאין במלאי, או על גוף תאורה שרוצים ואין בשבילו את ההכנה המתאימה.
יתרון שלישי – זמן העבודה בפועל מתקצר, ואפשר לחזור לעבודה תקינה ורציפה של העסק/משרד. כיוון שכל הדברים מוכנים לקבלן, כל בעלי המקצוע האחרים נבחרו כבר, כולם יודעים מתי הם מבצעים את החלק שלהם.
יתרון רביעי ויש שיגידו הכי חשוב – תקציב ידוע מראש! מכיוון שעושים הכנה מדויקת ומעמיקה מראש, וההחלטות כבר סגורות, אז גם התקציב ידוע מראש (כמובן למעט בלת"מים שיכולים להיות בשטח).

קבלן

יתרון ראשון – זמן העבודה בפועל מתקצר, כל הדברים שהוא צריך עד לרמת גווני צבעים ורובה מוכנים, ואין מה שיעכב. הקבלן מקבל רשימת בעלי מקצוע איתם הוא יעבוד בהמשך הדרך (נגר, איש מקלחונים, איש שיש) כך שהוא יכול לנצח על היצירה בשקט ובזרימה.
יתרון שני – התוכניות מהודקות, אין שינויים של הרגע האחרון, הכל כבר קנוי מראש והכל ברור.
יתרון שלישי – המחיר סגור, אין ויכוחים.

המעצבת

יתרון ראשון – סדר וארגון, בטחון שהדברים נעשו ביתר תשומת לב ושקיפות מקסימלית לגבי צרכי הלקוח ודיוק הסגנון של הפרויקט.
יתרון שני – הרגשת עבודת צוות, הגעה לפיקוחים מעורבות מקסימלית של כל האנשים השותפים בפרויקט.
יתרון שלישי – בעת שאלות מהשטח, התשובות הן ברורות ואין את תהליך ה"פינג פונג" בין לקוח -מעצב-קבלן, כי הכל סגור ומדויק.

ניהול

ניהול תהליך פרויקט שיפוצים מתחיל בתכנון תקציבי מעמיק. תוכניות תשתיות מוכנות נשלחות למכרז קבלנים, במקביל אנו מבצעים סיבובים בחנויות קרמיקה, סניטציה ותאורה, לדיוק התוכניות וייעול לוח הזמנים.

לאחר בירור הצרכים נעבוד על תוכנית מסודרת המתייחסת לארגון החלל (חלל פתוח, משרדים סגורים, פינות ישיבה ועוד). אנחנו מחליטים על כיוון עיצובי, בוחנים ובוחרים אך לא קונים, אלא לוקחים הצעות מחיר. לדוגמא: סוג תאורה וכמות, אילו גופי תאורה, חישוב גודל האריח, סוג סניטציה וכמויות.

משם נמשיך לתוכניות נגרות, נתכנן את הנגרות לפי הצרכים וההתנהלות של בית העסק או המשרדים, נבקש לקבל הצעות מחיר וגם פה ללא סגירה. כמו כן נבקש הצעות מחיר עבור שאר הפריטים של החלל, כגון: ריהוט משרדי, ריהוט אלטרנטיבי, מחיצות דקורטיביות, וילונות וכו'.

בשלב הזה אפשר להבין לאיזה כיוון תקציבי מתכנס הפרויקט, מכניסים את כל האפשרויות לרשימה על מנת לקבל החלטות תואמות תקציב לקוח (בודקים מה אפשר להוזיל, על מה מוותרים בינתיים ומה כדאי לשנות).
כמובן שישנם מצבים בהם הלקוח מחליט שהוא לא רוצה להתפשר על שום דבר ומחליט להגדיל את התקציב שלו.

לכל עסק או משרד יש את האופי שלו, תחום ההתמחות שלו וכמובן חזון שהוא פועל לקראת הגשמתו. אופי ונראות המשרד צריכים בסופו של יום לשרת את חזונו של בעל העסק ולגרום ללקוחות לחוות את התחושות שהיה רוצה שירגישו כאשר אלו מגיעים לביקור או פגישה.