מתיחת פנים בית פרטי בחדרה

קצת על הפרוייקט…

זוג הורים קרייריסטים לשלושה ילדים מקסימים במיוחד, החליטו לשדרג ולעדכן את ביתם, אני כמובן נרתמתי למשימה.

נתחיל מקומת הקרקע שעברה אולי מעט מאד שינוי, אך יצרנו מעין "קירוב" של המטבח לחלל המרכזי.

מכיוון שהפתח של המטבח לכיוון הבית עמד על 90 ס"מ בסה"כ. החלטנו לנסות להרחיב עד כמה שאפשר את הפתח, מדובר בפעולה מעט מורכבת, מאחר וקיים ארון בקיר החשמל והתקשורת, אך בעזרת בעלי מקצועי מצוינים ומשתפי פעולה – הצלחנו לעשות את זה!

בנוסף להרחבה של המטבח, בנינו ארון שמהווה גם סוג של פסל סביבתי, צד אחד שלו הוא אסטטי ונמצא לכיוון המטבח וגם לכיוון הסלון ומצדו השני יש אחסון המשמש את באי הבית – מגירות למפתחות ודואר, מגירת נעליים וארון חשמל ותקשורת.

את המטבח תכננו כך שיהיה אפקטיבי ביותר לבישול ומיצינו את השטח הקטן יחסית שלו, כמו כן יצרנו פתרון לישיבה נוחה ומרווחת של 5 נפשות, למרות הגודל היחסית קטן שלו.

חדר שירותי האורחים לא השתנה בגודלו, החלטנו לפתוח את הדלת החוצה ובכך יכולנו למקם ארונית אלכסונית וגדולה יותר שיכולה להכיל כיור מרשים ונוח לשימוש.

פינת האוכל והסלון גם הם נשמרו כפי שהם, לפי רצונם של המשפחה, אך כן שונתה עמדת הריהוט בהם, כך שנכון לעכשיו, נפתח מקום ישיבה רחב יותר, הטלוויזיה מוקמו בצד הקיר, מורכזה אל מול הספה החדשה, וישנה אפשרות לנטייה של מסך הטלוויזיה באמצעות זרוע מתכווננת.

לפינת האוכל – מיקמנו בר יין עם שתיה חריפה בחלל, הדגשנו אותו באמצעות תאורה שונה מהנוף משאר גופי התאורה והיא מכניסה הרבה מאד אור בסלון.

בקומת החדרים לקחנו את פינת המשפחה הקיימת, לטובת יצירת חדר שינה מפנק במיוחד להורים, הכולל מקלחת וארונות נפרדים, ואפילו דאגנו למקרר בר להגשמת החלום של הלקוחה, להתפנק עם דרינק במיטה.

היה חשוב לנו להכניס לבית אווירה רגועה ונקיה, אך עדיין לתת לבית את הטאץ' החם, המכיל והמחבק. לכן, אחרי בחירת תשתית של צבעים בהירים ומונוכרומטים, עם שילוב של עץ אלון, הוספה של הרבה טקסטיל (שטיחים, וילונות וכריות) ובכך הכנסנו לבית מימד חדש של רכות.

מיקום הפרוייקט
חדרה
קטגוריה
בתים פרטיים
סיווג
שיפוץ
סגנון
מודרני רך
צילום
מירב פלברג
מוזמנים ליצור איתי קשר
לתיאום פגישה או לכל שאלה שעולה.