דירה במגדלים עם נוף לפרדסים

קצת על הפרוייקט…

הכל התחיל מזוג צעיר שהגיע אליי לאחר שקיבל "המלצה חמה" מלקוחות מרוצים. הקליק בינינו היה מהיר במיוחד ובלי להתמהמה יותר מידי – התחלנו לעבוד על עיצוב דירת החלומות שלהם.

מדובר בדירה חדשה בבניין שהיה בשלבים מאוד מוקדמים של הבניה, ומכאן הבנתי שניצבת מולנו הזדמנות נהדרת המאפשרת ליצור משהו חדש משלהם מאפס.

בראש סדרי העדיפויות הזוג הציף בפניי שחשוב להם לקבל דירה במראה נקי, מאוורר ופתוח. הדרישה שלהם היוותה אתגר לא קטן, מהסיבה שמבנה הדירה נבנה בצורה כזאת אשר יצרה תחושה של צפיפות ולכן יש צורך בחשיבה מחוץ לקופסא על מנת לפתור את העניין.

במטבח הייתה קיימת בעיית אחסון ומיקום כאשר המיקום של המקרר היה בעייתי, בנוסף הקיר המרכזי שבו היתה אמורה להיות מוצבת הטלוויזיה גבל עם הדירה השכנה, מה שגרם לספה להוות סוג של חוצץ בעייתי במרכז הדירה ועוד בעיות דומות שסגרו על הדירה.

פתרתי את בעיות הצפיפות והאחסון בכך שתכננתי קיר שסוגר מעט את המטבח וניתן להניח עליו טלוויזיה, כמו כן מיקמנו את המקרר מאחורי הקיר, כך שמי שיכנס לבית יראה מטבח (בלי מקרר) והקיר הקטן לא יפריע יותר.

קיר הטלוויזיה עוצב כפסל סביבתי, חצוי, לא מגיע עד הרצפה ועטוף במזנון צבעוני וספריית ברזל.

על מנת לאפשר חלל פתוח ונקי, בחדר השינה ויתרנו על חדרון ארונות, הגדלנו את חדר הרחצה ובחרנו בארון עם מיטה ושידה שתוכננו בדיוק רב על ידי נגר.

בחדר הרחצה הקפדנו גם כן ליצור תחושה האוורירית, מרווחת ופתוחה באמצעות פתרונות אחסון חכמים ואפילו שמרנו מקום מיוחד לדייסון בתוך הארון.

בחירת החומרים והגוונים בפרויקט היתה בעיקר מונוכרומטית, וזאת על מנת שתתאפשר כל גחמה צבעונית ותתקבל בצורה המיוחדת ביותר.

מיקום הפרוייקט
חדרה
קטגוריה
דירת קבלן
סיווג
תכנון ועיצוב פנים דירה בבניה.
סגנון
מודרני
צילום
אביב קורט
מוזמנים ליצור איתי קשר
לתיאום פגישה או לכל שאלה שעולה.