אחד הדברים שאני הכי מתרגשת מהם במקצוע שלי הוא להיפתח לתחומים ועולמות חדשים, דבר הקורה בעיקר בזכות לקוחות מעיזים ומאתגרים.
פנו אליי ממרפאת קליניקס, מרפאת שיניים מתקדמת, שהולכת ומתרחבת גם לתחום האסתטיקה, במטרה להקים מרפאה חדשה בשטח שקנו כמעטפת בלבד.
השלב הראשון בעבודתי היה לחקור וללמוד את הנושא לעומק – ללכת למרפאה הקיימת, ללמוד ולהבין כיצד היא עובדת, מה יותר נוח במרפאה, מה פחות, מהו המרחב הקיים בין איזור לאיזור, איך בנויות הצנרות, אילו מכשירים אמורים להיות חשופים, אילו לא, ועוד.
לאחר שדברים החלו להתבהר, עברנו לגעת בנושא העיצוב, הצבעים וההרגשה שאנו רוצים לייצר אצל הלקוחות אשר יגיעו אל המרפאה.
במהלך התכנונים, הגענו למסקנה שיש לייצר תחושה של מקום שהוא אינו מרפאה – חלל מכובד, נקי, מרווח ונינוח. המחשבה מאחורי תכנון זה היא שהלקוחות שיגיעו למרפאה עם כאבי שיניים לא יצטרכו להתעסק בתחושות של הפחד, אלא להרגיש עטופים בתחושה מחבקת וחמימה.
התגובות שקיבלנו לאחר שהמרפאה עוצבה היו יוצאות מן הכלל. הלקוחות התלהבו, הופתעו, צחקקו ואף היו כאלה אשר לרגע תהו אם הגיעו לספא ולא למרפאת שיניים. תחושות אלו מחזקות את המסר שרצינו להעביר והוא לייצר מקום נעים במיוחד ללקוחות המרפאה.
לתיאום פגישה או לכל שאלה שעולה.